KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA هاشم بیک‌زاده: علاقمندم در جام جهانی مقابل مسی بازی کنم

هاشم بیک‌زاده: علاقمندم در جام جهانی مقابل مسی بازی کنم

هاشم بیک‌زاده - هاشم بیک‌زاده: علاقمندم در جام جهانی مقابل مسی بازی کنم
به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، هاشم بیک‌زاده در مورد شرایط خود اظهار داشت: خوشبختانه پس از رفع مصدومیتم شرایط خوبی دارم. البته یک مقدار به زمان احتیاج دارم تا بتوانم به شرایط آرمانی برسم و فکر می‌کنم این اتفاق با یکی، دو بازی میسر شود.
 بیک‌زاده در ادامه افزود: با توجه به اینکه در بازی با گسترش‌فولاد  پس از یک ماه و نیم برای استقلال بازی کردم، فکر می‌کنم خوب بودم،‌ اما مثل هر بازیکن مصدوم دیگر نیاز به زمان دارم تا به شرایط ایده‌آل برسم.

وی  در خصوص دیدار با سپاهان، اظهار داشت: بازی استقلال و سپاهان همیشه جذاب  و تماشاگرپسند است، ما بازی آسانی مقابل سپاهان نداریم،‌ اما قطعاً همه هدف‌مان کسب پیروزی در این دیدار است تا بتوانیم به صدر برگردیم.

بیک زاده در ادامه در ارتباط با قرعه‌کشی گروه‌بندی جام‌جهانی اعلام کرد: من دوست دارم ایران در گروهش هم‌ تیم قوی باشد و هم تیم متوسط طوری که ما بتوانیم به دور بعد مسابقات صعود کنیم. البته بیشتر علاقه‌مند به این هستم که با تیم آرژانتین هم‌گروه شویم. هر بازیکنی دوست دارد مقابل تیم‌های بزرگ و بازیکنان خوب دنیا بازی کند و من هم علاقه‌مند به این هستم که ان‌شاءالله در جام‌جهانی  مقابل مسی فوتبال بازی کنم. هرچند که کار سختی است اما ما نشان دادیم در بازی‌های بزرگ و سخت می‌توانیم خوب بازی کنیم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: هاشم بیگ زاده, علاقمندم با مسی رو در رو شوم, بیگ زاده : دوسدارم مقابل مسی بازی کنم, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )